De opdracht - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marjolijn Oostrum - WaarBenJij.nu De opdracht - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marjolijn Oostrum - WaarBenJij.nu

De opdracht

Door: marjolijnvanoostrum

Blijf op de hoogte en volg Marjolijn

05 Juli 2010 | Nederland, Amsterdam

Vrijdag 9 juli vertrek ik voor 5 weken naar Tanzania. 4 weken vrijwilligerswerk en nog een weekje Zanzibar. Ik ga aan de slag bij netwerkorganisatie Pamoja. Bij deze organisatie zijn 5 NGO's aangesloten (2 weeshuizen, een creche een instelling voor gehandicapte kinderen, en een meisjesopvanghuis). Ik ga inventariseren wat de behoefte is qua administratie en de leiders van deze NGO's workshops geven. Het is nog redelijk vaag allemaal omdat ik de 1e vrijwilliger ben die bij Pamoja aan de slag gaat maar ik heb er erg veel zin in. Het wordt een grote uitdaging, en een mooie ervaring!

Ik hoop jullie via deze site (als de tanzaniaanse internetverbinding het toe laat)op de hoogte te kunnen houden van mijn belevenissen.

  • 06 Juli 2010 - 13:42

    Ted:

    Goed om te lezen dat je eindelijk weet wat je gaat doen........succes daar !!!

  • 06 Juli 2010 - 15:12

    Bart Doorenbosch:

    Hoi Marjolijn,

    Leuk dat je dit gaat doen. Maak er wat moois van!

  • 07 Juli 2010 - 07:12

    Nicolien:

    Hai Marjolijn! Heel veel succes en plezier de komende weken! Ben heel benieuwd naar je ervaringen..

    Groetjes, Nicolien

  • 07 Juli 2010 - 07:21

    Martine:

    Wat gaaf dat je dit gaat doen! Ik heb me meteen aangemeld voor je reisverslag, want ben erg benieuwd naar al je ervaringen.

  • 07 Juli 2010 - 09:57

    Arno:

    Dag MArjolijn, je kent me niet, maar in februari was ik ook in Mwanza door People4change. Ik heb gewerkt voor Adilisha. Misschien loop je die nog tegen het lijf. Heel veel succes
    Arno

  • 07 Juli 2010 - 18:26

    Freek:

    Top dat je hier tijd voor vrij maakt. Maak er een mooie tijd van. Geniet en veel succes.

  • 08 Juli 2010 - 11:51

    Ilona Nieuwenhuizen:

    Hoi Marjolijn,

    Veel plezier en succes. Ik ga je volgen!

    Groeten, Ilona

  • 10 Juli 2010 - 11:07

    Maaike:

    Hoi lieverd,

    Ik hoop dat als je dit leest je veilig bent aangekomen! Wilde je de 8ste nog bellen maar het is er helemaal bij ingeschoten, stom, stom!!
    Heel veel succes en plezier daar en ik hoop je af en toe te kunnen lezen. Liefs en dikke kus (en doe voorzichtig) Maaike

  • 12 Juli 2010 - 11:17

    Liandra:

    Hee Marr!!

    Nou ik ben benieuwd of alles goed gekomen is met je koffer??

    Hoe is het daar en ben je al meteen aan het werk gezet of mag je de eerste dagen wel even acclimatiseren?

    Hopelijk heb je internet en tijd om je eerste echte verslag te doen van je eerste ervaringen daar.

    Dikke kus Li

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Tanzania

Recente Reisverslagen:

15 Augustus 2010

Weer thuis

07 Augustus 2010

Het is een kleine wereld

04 Augustus 2010

Laatste dag in Mwanza

02 Augustus 2010

Piki Piki

30 Juli 2010

En toen was het al weer vrijdag
Marjolijn

Actief sinds 15 April 2010
Verslag gelezen: 591
Totaal aantal bezoekers 77994

Voorgaande reizen:

12 Maart 2011 - 28 Maart 2012

Marjolijn naar Opuwo, Namibië

09 Juli 2010 - 15 Augustus 2010

Tanzania

Landen bezocht: