Het is een kleine wereld - Reisverslag uit Zanzibar, Tanzania van Marjolijn Oostrum - WaarBenJij.nu Het is een kleine wereld - Reisverslag uit Zanzibar, Tanzania van Marjolijn Oostrum - WaarBenJij.nu

Het is een kleine wereld

Door: marjolijnvanoostrum

Blijf op de hoogte en volg Marjolijn

07 Augustus 2010 | Tanzania, Zanzibar

Kom je aan in Zanzibar bij je guesthouse (wat gerund wordt door een Nederlands stel) zegt 1 van de personeelsleden hier, bekende rugzak. Wat blijkt accountmanager bij Yacht Groningen maar per half juni voor een jaar naar Zanzibar vertrokken om hier te werken......

Maar het is hier echt zoals je denkt dat het is, prachtig wit strand, helderblauwe zee en warm zee water. Geen stroom momenteel in mijn jungleroom, en verblijf daarom nu een paar nachtjes in de bruidssuite :-)

Liefs Marjolijn

• 08 Augustus 2010 - 17:05

Judith:

Hoi Marjolijn, jij boft, slapen in een bruidssuite! Nog heel veel plezier in Zanzibar.
    Liefs van Judith.

• 09 Augustus 2010 - 08:54

Joyce:

He Marjolijn,
    Dat ziet er goed uit zeg!!
    Geniet nog ff lekker van de laatste paar dagen en tot snel!
    Groetjes Joyce

• 10 Augustus 2010 - 07:06

Janneke:

Hey Marjolijn,

Ziet er heerlijk uit.
    Fijn dat je zo genoten hebt van alles en wat is de tijd alweer snel gegaan.
    Nog even lekker genieten daar en we zien je snel weer.

Liefs Janneke

• 11 Augustus 2010 - 09:58

Hanneke:

Hai Marjolijn,

Helaas het zit er alweer bijna op. Voor jou balen, maar wij zijn blij je weer te zien!Hakuna Matata en tot as dinsdag!

Goede vlucht terug,
    liefs,
    Hanneke

• 11 Augustus 2010 - 12:58

Eva, Yacht :

WOW!!!! Wat super mooi! En wat toevallig van die Yachter uit Grun! Geniet nog, maar dat lijkt me daar niet heel moeilijk..! Gr, Eva

• 13 Augustus 2010 - 11:19

Eva, Yacht:

Marjolijn! Geniet nog van je laatste dag, wat is het snel gegaan..! Ik ben de komende twee weken op vakantie, maar bel je zodra ik weer terug ben (31 augustus) om af te spreken in Amsterdam, dan wil ik alle verhalen "live" horen! Goede reis terug morgen! Gr, Eva