Laatste dag in Mwanza - Reisverslag uit Mwanza, Tanzania van Marjolijn Oostrum - WaarBenJij.nu Laatste dag in Mwanza - Reisverslag uit Mwanza, Tanzania van Marjolijn Oostrum - WaarBenJij.nu

Laatste dag in Mwanza

Door: marjolijnvanoostrum

Blijf op de hoogte en volg Marjolijn

04 Augustus 2010 | Tanzania, Mwanza

Helaas mijn laatste dag hier in Mwanza is aangebroken. Vanochtend als eerste maar mijn backpack weer ingepakt en alles ging er nu een stuk makkelijker in als op de heenweg. Laat mijn kleding hier achter voor de weeskinderen.

Het is onvoorstelbaar hoe snel de 4 weken voorbij zijn gevlogen. Heb er ontzettend van genoten. Het was een geweldige ervaring die ik maar mooi in mijn achterzak kan steken.

De opdracht is succesvol afgerond en het is fijn om te weten dat de mensen van Panet er blij mee zijn.

Ga nog een rondje Mwanza maken om iedereen die ik hier heb leren kennen gedag te zeggen, en ja volgend jaar weer terug hoor!

Vanaf morgen ga ik nog 8 dagen lekker in een hangmatje liggen op Zanzibar om al het moois nog een de revue te laten passeren in mijn hoofd. (en duimen dat mijn tas het ook haalt tot Zanzibar ;-))

En wat zal het wennen zijn straks in Nederland......

Bedankt voor al jullie ontzettend leuke reacties. Goed om te horen dat iedereen zo met me meeleefde!

En pap, je kunt nu echt gaan aftellen :-)

Liefs Marjolijn

  • 04 Augustus 2010 - 09:36

    Hanneke Gruson:

    Hai Marjolijn,

    Geniet van je welverdiende vakantie en neem op de terugreis wat zonnestralen voor ons mee.Wij kunnen ze heel goed gebruiken!
    Pas goed op jezelf en tot ziens in het Atrium:)

    Liefs,
    Hanneke


  • 04 Augustus 2010 - 09:40

    Okke:

    Hoi Marjolijn,

    Bizar hoe snel het gaat. Geniet op Zanzibar, laat alles idd maar eens door je hoofd gaan. Lijkt me een heerlijke gewaarwording.

    G.v.Okke

  • 04 Augustus 2010 - 09:40

    Peet:

    Hoi Marjolijn,

    Geniet van je hangmatje !!

    Groet,
    Peet

  • 04 Augustus 2010 - 09:55

    Pap En Mam:

    Moeten we een ballon mee naar Schiphol nemen???

  • 04 Augustus 2010 - 10:16

    Judith:

    Lieve Marjolijn, heel veel plezier in Zanzibar, het is daar mooier weer als hier op dit moment, geniet ervan!
    Liefs van Judith.

  • 04 Augustus 2010 - 11:33

    Hoi Marjolijn:

    Heel veel plezier op Zanzibar en fijn dat je nog even de tijd hebt om alle indrukken van de afgelopen weken te laten bezinken.

    Groeten, Simone

  • 04 Augustus 2010 - 12:02

    Noor:

    Have fun en tot snel aan het Noordzeestrand! Wel van een andere orde maar als de zon schijnt, prima te doen! ;-)

  • 06 Augustus 2010 - 08:55

    Eva:

    Marjolein, ongelooflijk hoe snel het is gegaan..! Ben blij dat je het zo naar je zin hebt gehad! Geniet nog van je vakantie en spreek je snel als je weer terug bent! Gr, Eva

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tanzania, Mwanza

Tanzania

Recente Reisverslagen:

15 Augustus 2010

Weer thuis

07 Augustus 2010

Het is een kleine wereld

04 Augustus 2010

Laatste dag in Mwanza

02 Augustus 2010

Piki Piki

30 Juli 2010

En toen was het al weer vrijdag
Marjolijn

Actief sinds 15 April 2010
Verslag gelezen: 501
Totaal aantal bezoekers 76965

Voorgaande reizen:

12 Maart 2011 - 28 Maart 2012

Marjolijn naar Opuwo, Namibië

09 Juli 2010 - 15 Augustus 2010

Tanzania

Landen bezocht: